26 de juny del 2017

Me’n vaig...

Ha entrat l’estiu, per a molts la part alegre de l’any. Sol, natura i gresca es conjuguen per remuntar els ànims i fer que tot sembli més rosa que gris.
   Per a mi aquest estiu 2017 representa sobre tot canvi. Aquest mot, “canvi”, sempre m’ha agradat. Ha estat el meu aliat en qualsevol context, en qualsevol època de la vida. Ara l’espero amb ganes perquè sé que tampoc em fallarà.
   Deixo Barcelona (gent i soroll) i la feina de sempre (estrès i rutina). Tinc gairebé 63 anys i, amb més de 37 treballats, ja toca. Em jubilo.
   Davant meu s’obre tal ventall de possibilitats d’aprendre, de conèixer, de fer, que he decidit posar els meus blocs a descansar una temporada. Ara per ara no tinc gran cosa a dir. Per tant prefereixo callar.
   Fins al gener de 2018!
   Sempre amb il·lusió!
   Sempre mirant el futur i apostant pels canvis!

(foto lliure de www.pixabay.com)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada